Всички знаят, че в Америка нещата се появяват поне 5 години по-рано, отколкото ние като европейци можем да им се насладим. Разбира се, изключение правят филмите и музиката, но и там има известни забавяния.

Когато говори за Америка, и по-конкретно за САЩ, няма как в съзнанието ни да не изплуват онези невероятни градини, имоти, улици, китни, почистени и спокойни. Тази невероятна подредба е постигната посредством сглобяеми къщи, които на практика са евтини варианти за недвижими имоти и по-конкретно - истински домове.

Мнението на тамошното население е много добро за този вид недвижими имоти, които те дори наричат и свой дом. Тук, в България този вид постройки се вземат за един вид нещо недостойно.

„Аз не мога къща да си построя, пък лего ще сглобявам!“ – е най-често срещаното мнение за евтиния дом на българския Бай Ганьо.

Въпреки, че само до преди няколкостотин години българинът е бил свикнал да живее в стари къщи, построени от кал и дърво, извън града, днес неговото мнение е сериозно променено и той като всеки европеец желае да притежава удобен и приятен имот, който обаче е и по неговия джоб, а нашите български джобове не са особено дълбоки. Особено с цените на недвижимите имоти като апартаменти или къщи в по-предпочитаните локации в страната като София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе и т.н.

Мнения за евтините недвижими имоти – какви са преобладаващите

Да речем, че желаете да се възползвате от услуги в сферата на построяването/сглобяването на евтин дом, добре ще е първо да съберете няколко мнения из форумите.

Разбира се, не се изненадвайте, когато видите положително такова за EvtinDom.eu, които са сред водещите в този бранш.

Всеки знае, че американецът не е от най-работливите хора, но пък умее да си почива, да разпуска, да бъде свеж, да се чувства жив и млад. Това означава, че е добър в пестенето на време.

Пестете и вие средства и време. Доверете се на фирма с опит в бранша и просто действайте!

EvtinDom.eu – експертите в непознатото

Да си нещо ново на пазара, да си нещо, от което хора не разбират, да си предводител на новите практики в даден бранш, да си основоположник – всеки иска това.

Няма как да се случи подобно нещо, ако хората, които управляват бранда, не са наясно с мнението, което имат потребителите за тях.

От този момент нататък има два варианта. Единият е свързан с положителните мнения, а другият съответно с отрицателните.

Ако се ползваме с положително мнение за нас, тогава нещата вървят гладко и някак си не забелязваме дупките по пътя нагоре към следващото ниво. Ако, обаче нещата бъдат пресолени и хората рязко започнат да не ни харесват заради известни причини, тогава започваме да изпадаме сериозно назад.

Тук не говорим само за това какво се говори в интернет, с какви конотации бива споменато името ни, тук говорим и за начина, по който вършим работата си. Тук става дума за това как сме се представили пред обществото посредством нашия труд и нашето старание.

Всичко в този вариант граничи с логиката. Тоест, какво имаме предвид?

Няма как да очаквате невероятна реакция от хората, ако им продавате нещо, което не граничи с качеството, което сте им обещали. Ако продавате прекалено добро качество, но цените са ниски, тогава единственият шанс не е тълпи от клиенти.

Тогава може да се получи и обратният ефект – мнението и оценката ви в обществото да спадне и вие да бъдете сочени като хора, продаващи или напълно неверни и несъществуващи услуги, или такива, които просто на са на обещаното ниво на изпълнение.