Не можете да направите нещо от нещо сами. Просто някъде по линията можете да осъзнаете, че сте по-силни като част от екип. Но тогава, когато ви връхлети нещо неизбежно и непредвидимо, ще може ли вашият екип да бъде достатъчно гъвкав, за да може да понесе тези стресови ситуации?
Един от собствениците на AirPR - Шарам Фуладгар Мерсер, основава компанията през 2011 заедно с Раджагопал Сатямурти.
Той се грижи за инфраструктурата, оценява продуктите и приложенията и поддържа продажбите през сайта, докато Шарам се фокусира основно върху въпросите, свързани с маркетинга, продажбите и връзката с клиенти и инвеститори.
Та какви са ключовите тайни за подобен синхрон? Ето списък със съвети, съставен от двамата съдружници, приложими към всякакъв вид работни отношения, които желаете да подобрите.
1. Фокусирайте се върху собствените си проекти
При бизнеса, в който има замесени съдружници, има множество отговорности и човек лесно може да се разсее. Има милиони проблеми, които могат да се решат във всеки даден момент; човек постоянно се опитва да остане фокусиран.
Когато стане въпрос за нещо подобно, има само „една, най-важна задача” по всяко време. Канализирайте енергията си и не се тревожете за това как се справя партньорът ви – той си знае работата.
2. Не се тревожете и изразявайте несъгласието си
И двама ви знаете, че няма проблем някой да не е съгласен. В подобна компания всеки трябва да може да изрази своето мнение, дори и то да е в разрез с това на някой от основателите. Това е нещо положително. Най-добрите предложения идват от различните мнения.
3. Не приемайте нещата лично
Когато изразите несъгласието си с нещо, просто го приемете, че това е така и продължете напред. Просто противоположни мнения. Човек не трябва да приема подобни неща лично. Несъгласието е нещо напълно естествено и нормално.
4. Фокусирайте се върху решенията
Ако се уловите, че говорите за нещо персонално, то уверете се, че отсрещният човек знае, че нещо ви тревожи и може да обсъди с вас възможности за решаването на проблема. Това изглежда просто, но емоционалната реакция може да се окаже капан.
5. Оценявайте постоянната комуникация
Поддържайте връзка често, така че да можете да държите своя партньор в течение на нещата. Нищо, което запазите за себе си, няма да помогне. Всичко е важно, така че споделяйте. Създайте свободна атмосфера, в която всички да могат свободно да споделят това, което касае общия бизнес.
6. Бъдете верен и точен и изградете доверие
Живеем в свят, където личното и служебното пространство често се смесват. Опитайте се да създадете истинско приятелство с вашия партньор. Срещайте се семейно. Така ще създадете отношения, които ще допринесат за взаимното доверие и вярност.
7. Работете заедно в истинския смисъл на думата
Често партньорите си разделят списък със задачи и прекарват малко време в света на другия. Дори и да работите в различни области, често можете да работите заедно. Така ще успеете да изградите взаимен респект. Работейки заедно ще можете да работите по-добре отделно.
8. Знайте кога да отстъпите
Гъвкавостта е важен фактор в поведението, особено когато се отнася за партньори, чиято дума има еднаква тежест във фирмата. Ако обсъждате дадена тема от определено време и постоянно срещате възражения от колегата си, трябва да се примирите. Когато го изисква бизнесът, трябва да отстъпите.
9. Отделете време за всички извън офиса
Връзката между партньорите е като всяка друга и отделянето на прекалено много време създава предпоставки за по-добри взаимоотношения. Вечеряйте заедно или просто излезте някъде. Така ще бъдете не просто колеги и партньори, а и приятели.
10. Смейте се
В бързоразрастваща се компания често има голямо напрежение и сериозността на задачите и проектите понякога трябва да се компенсира с лековатост. Усмихнете се, смейте се или се шегувайте с глупави неща. Вярвайте, това ще помогне значително.